Инж. Николина Дончева за проблема на хляба в Казанлък

Във връзка с публикувания на сайта Ви сигнал за качеството на хляба, Ви информираме, че наистина в дните четвъртък и петък на миналата седмица, имаше проблем с качеството на хляба, дължащ се на брашното от новата реколта.

Касае се за висока амилазна активност на брашното, в резултат на което хлябът изглежда добре изпечен, но е с висока влажност. Бяха взети незабавни мерки и бе сменен доставчикът, с което проблемът бе елиминиран.

Определено не се касае за картофена болест, която е с други признаци.

По стандарт и по направените от нас проби в динамика в независима лаборатория, трайността на хляба е 72 часа, т.е. 3 дни, независимо че в търговската мрежа се доставя ежедневно.

Като се извиняваме на нашите редовни клиенти за причиненото неудобство, им благодарим за навременната реакция.

 

16.08.2017 г.                                                 Инж. Николина Дончева,

Изп.директор на „Хляб 97” АД

Новини от вас: Хлебозаводския хляб е с ужасно качество

Последвайте PRESSTV вече и в Telegram