Домашната ракия с марката „ГЕРБ“

От древни времена се казва, че победителите не ги съдят. Само се коментира развоя на „победите“ им. Жената, облечена в бяло и облечена в  66% вот през 2011, днес е докарана във фланелка и вдига чаша за еднократна употреба с ракия, пред гараж с постер на любимата й засега партия. Подходящо за допълване на имиджа. Тази жена, докато кметува като гербаджийска победителка успя да докара като председател на ГЕРБ само за две години Казанлък до печалния резултат – град с най-ниска избирателна активност в областта. Успя да активира само 13% от привържениците на гербаджийската партия да идат до урните, от което Бойко Борисов сигурно е много щастлив. При това-върху една благодатна почва: БСП омаломощена, ДПС-традиционно без особен успех, Атака-отмаляла от колонизаторските изцепки на Волен, разни НСФСБ, СКАТ-ове, Зелени, разни червени, сини остатъци и други политически креатура й дадоха мегдан да се развихри. Но защо да го прави!? Първо толкова може барабар със съветниците от вещ по-вещ. Не направи Г.Стоянова нищо, защото вярва в собственото си „величие“, ежедневно сочно подхранвано от върволицата лизачи на служба наоколо и вярва, че това й „величие“ е предостатъчно.

Великият ББ надали се радва на „успеха“ в Казанлък, затова сигурно и заобикаля града ни и не показва по никакъв начин, че тук има герберски кмет, който той зачита.

Вярно, изборите са различни, евроизбори са, но нали „успешния“ ни кмет, заработва доверие за втори мандат с купища видими уж резултати се очаква да хукнат като обезумели към урните казанлъчани, доволни от асфалтираните улици. Видяхме как хората са забелязали успехите. Повече са забелязали другото – опита да се внуши на всяка цена „успешността“. И хората показаха колко са впечатлени. За БСП няма да говоря, защото тя е навряна в ъгъла и нейните неуспехи са предвидми. Въпроса е защо „успешния“ кмет и председател на ГЕРБ в Казанлък прати гласоподавателите си за риба на язовира и седна да пие доволна ракия посред бял ден, доволна от 13% „успех“ в обкръжението на Петко Тъпото, Янко-Каракачанина, станал известен като „Поръчката“ и други по-елементарни послушници, повечето млади и също опиянени от домашната ракия с марката „ГЕРБ“.

Вилезар Маринов

 

Последвайте PRESSTV вече и в Telegram