С поръчкови репортажи кмета разчиства служители и замазва очите на хората

Поръчкови репортажи очевидно се опитват да  решават проблемите на кметицата Галина Стоянова.Това вече е факт и то безспорен.

Само преди няколко дни една статия „Журналисти срещу скобаджии” в казанлъшки сайт заля интернет пространството.Там самоотвержено една журналистка, която получава пари от Община Казанлък, се държеше дръзко, защото видите ли сложили й скоба на колата. После сайтът занима с видео и статия читателите си процедурата по подаването на едни жалби. Поставянето на входящи номера бе документирано, като че ли се засвидетелства за историята хитово събитие от казанлъшкото злободневие. Едни обяснения, ама как говорили със скобаджиите, ама как отишли до гишето, ама колко усмихната служителката, ама как започва едно чакане на чиновническа реакция, която да издиктува кметицата и т.н. Че да видим как  сега и колко бързо Общината ще вземе да се втурне да решава накърнената чувствителност от сложената скоба на медийната работничка, която си знае правата, не като други по-инакви /цитат: „не толкова грамотни хора”/.

Че как така светкавично взе, че реагира Общината, за да реши проблемите с Наредба №30 за кратковременното паркиране? Дори жертва един от служителите, оня с нахлупената шапка и поведение на аутсайдер–уволнила го Галина Стоянова, защото оня цъфна като мутра по телевизора. Бущонът изгърмя, за упокой на душите на възмутената аудитория, която веднага съзря в мутрата представителна извадка на кметската администрация.

Защо Общината не реагира, когато една друга медия питаше и сигнализираше, както за арогантно държание на друг служител от „скобаджиите”,така и за това,че раздаваните квитанции за глобите са незаконни? За това, че е публична тайна как ти освобождават гумата от скобата, ако „бутнеш” някой лев в джоба на същите тези „скобаджии” без да ти дават онова „билетче за баня”?

Защо Общината не реагира, когато тази медия сигнализира дори и прокуратурата, че служителите не спазват изискванията и глобяват неправомерно?

Защото липсва достойнството, което прави човека, облечен във власт, лидер и голям по дух, способен да признае, че именно медиите посочват проблемите. Проблемите, които са общозначими за казанлъчани. Важни за населението, а би следвало и за властта, ако приемем, че тя е функция на волята на местната общоност.

Изглежда нашите местни управляващи са изгубили всякаква представа за интелектуалното ниво на казанлъчани, ако мислят, че с плоския номер с режисирания репортаж и изпъждането на един мутренски фасон-скобаджия са решили проблема с напрежението по кратковременното паркиране и санкционирането на нарушителите.

Бива да обясни екипът на Галина Стоянова защо се поддържа нерентабилното звено от четирима човека, харчещи ресурс за два микробуса, за да вкарат на ден едва по 40 лева, т.е. четири глобени нарушители? Ако звеното за 2014 г. е събрало от глоби мижавите 11 хил.лева, това означава, че четиримата „скобаджии” на ден „заскобват” по един неправилно паркирал! Е, нужно ли е това звено?

Кому и защо е полезно? Един бушониран падна, друг ще го смени, въпросите остават. Ще питаме пак и пак, докато властта не отговори и не разбере, че медията е посредникът между електората и тези, които забравят, че са временно на постове и не са вездесъщи.

Последвайте PRESSTV вече и в Telegram