Предизборната кампания: Повече анатомия, по-малко експертност

От нисък старт спринтираха кандидати за депутати във Фейсбук. Започна състезанието за електоралните симпатии, засега в социалната мрежа.

Рекламирайки себе си в зората на кампанията, някои мераклии за място на парламентарната банка са се спрели на чутовен слоган, ремикс на чекисткия девиз за хладния ум, горещото сърце и чистите ръце. Само че претендентът е съчетал разума и сърцето в автореклама, сякаш той е единственият екземпляр на планетата, притежаващ анатомичния орган в странно съчетание с вторично придобитата екстра-разума.

Отсега нетърпеливо ни заоблъчваха с убеждения за биологична пригодност, като се очаква от нас да се поклоним и пред родовата възпроизводителна функция на кандидатите. Да си родител на две деца или на повече, се счита очевидно за способност, достойна за рекламиране. Сякаш тези, които ще гласуват нямат висшата дарба да раждат и отглеждат деца с далеч по-нисък жизнен стандарт. И сякаш Народното събрание е място не за експерти, ковящи закони, а за кандидати бащи и майки, пресметнали общия брой отрочета от партийната листа.

Отсега алогизмите на имиджмейкърството разсмиват. Ако това е началото на кампанията, то тя обещава нелепиците да се умножават. Циркът явно никога на си е тръгвал от Казанлък, но въпреки това добре е и този да бъде наблюдаван от първия ред.

16976518_1448752495144282_1898459615_n

Последвайте PRESSTV вече и в Telegram