Facebook въвежда новите си революционни промени

Фейсбук ще започне да дава предимство на „заслужаващи доверие“ медии в нюзфийда си в рамките на борбата си срещу „търсенето на сензационното“ и „погрешното информиране„, заяви изпълнителният директор на компанията Марк Зукърбърг, цитиран от Ройтерс.

Фейсбук има над 2 милиарда потребители месечно и ще ги анкетира, за да определи кои медии заслужават доверие.

От следващата седмица нюзфийдът на Фейсбук ще даде приоритет на „висококачествените новини“ над източници, които се ползват с по-ниско доверие.

„Социалните медии позволяват на хората да разпространяват информацията по-бързо от когато и да било досега и ако не се захванем с проблеми като сензационализма, невярната информация и поляризацията, ние ще ги усилим“, изтъкна Зукърбърг в свой пост във Фейсбук.

„Вече ще питаме нашите потребители дали познават даден източник на публикуване на новини и дали му имат доверие. Някои медии са смятани за надеждни само от своите читатели или зрители, докато други се ползват с по-голяма степен на обществено доверие, дори от хора, които не ги следят пряко“, обясни Зукърбърг, цитиран от Франс прес.

Последвайте PRESSTV вече и в Telegram