БСП иска ревизия на пътища, независима експертиза

3
99

Депутатите от левицата поискаха независима техническа експертиза на проблемните пътища в страната.

Според Елена Йончев, ако няма от какво да се притеснява, правителството би трябвало да подкрепи искането на БСП.

Червените внесоха искане в АПИ  за независима техническа експертиза на автомагистралите „Тракия“, „Хемус“, „Струма“ и „Марица“, както и на Околовръстното на София и първокласния път Видин – Кула.

От БСП предлагат експертизата да се направи независима европейска лаборатория, за да бъдат резултатите реални и безпристрастни.

Целта на проверката е да се покаже дебелината на пластовете на пътищата, техният състав и да се сравни даденият участък с първоначалните планове.

„Искаме да получим отговор краде ли се от българските магистрали, защото тяхното състояние е видимо за всеки от нас, без да се прави техническа експертиза. Много често след като бъдат направени пътищата, започва и техният ремонт“, коментира Йончева.

Според нея доста хора смятат, че голям процент от обществените поръчки за магистрали, се връща към властта.

Тя смята, че независимата техническа експертиза не дискредитира българските строители, напротив – това било единственият начин професионалистите да бъдат защитени.

„Имаме прекрасни пътни строители, прекрасни инженери и те вероятно са принудени да правят компромиси, попадайки в определена среда, в която се дават обществените поръчки. Те са длъжни да правят компромиси, за да получат работа“, допълни още Йончева.

По публикацията работи: Камелия Цветанова

dnes.bg

3 КОМЕНТАРИ

  1. Да се установят правилата за координация на комуникацията по време на криза. Сред целите още са: начертаване на основните комуникационни практики, описание на реакцията при възникналата ситуация на криза и политиката на връзка с медиите. Специалистът по
    кризисен ПР е необходимо да снабди ръководството и служителите с кризисни проверовъчни списъци и полезни съвети както и да начертае основната позиция на организацията. Единното мнение е ключът в успешната комуникация по време на криза, така че да не се обърка аудиторията с разнопосочни мнения и становища по отношение на кризата. Кризисния ПР се различава от журналистиката по отношение на оценката. ПР специалистът е длъжен да изготви оценка на кризата като цяло – възникване, развитие и влияние на кризата.
    Също така от съществено значение е да се изгради комуникационна стратегия, като за тази цел трябва в детайли да се познава засегнатата организация – нейните силни и слаби страни, нейните възможности и потенциал( чрез т.нар. SWOT анализ – анализ на силните, слабите страни, възможностите и заплахите). Компаниите по своята същност са комплексни организми, а компонентите в този организъм са в постоянна връзка по между си – вътре в системата и обкръжението. Под въздействието на външната среда настъпват промени, с които организацията е длъжна да се съобрази и да се справи, за да оцелее. Тя се намира в състояние на постоянно динамично равновесие. Всички тези промени въздействат върху обичайния функционален ред на системата. Ето защо тя е принудена да отговори на външния натиск, ако иска да запази своята цялост. В тази връзка това е една от първостепенните цели на кризисния ПР. Той трябва да работи за опазване цялостта на организацията. Ако една организация не се променя и не обновява своя репертоар на релевантни отговори, тя може да мутира.

  2. Тая Корнелия, верно, луда ли е?! От къде на къде ще иска независима експертиза?! Да не и друса на дъртия гъз като пътува?

  3. Долните комунисти да си затворят мръсните усти, никой не е длъжен да ходи по свирката на Курнелия

ОТГОВОРИ

Please enter your comment!
Please enter your name here